twitter rss

නොනිමි පෙම..

:::ලිපි වර්ගය:::

සසර පුරුද්දට පෙම් බැඳි නුඹ හට
නිතර සිතට එයි නුඹෙ රුව හැම විට
පැනලා දුවන්නට සිතුනත් සදහට
සිතලා බලන්නට කල් ඇත තව මට

එකම හදක් වූ මගේ ඒ පෙම් කව
දෙහදක් වන්නට පින් නැති පෙම් කව
සිහින පොදක් බැඳි නම් නැති පෙම් කව
බොඳව ගියාදෝ නිම් නැති පෙම් කව

සොයුරි පෙමක් වූ නුඹෙ ඔය පෙම
නැතිකර ගන්නට ලොබවුණි ඔය පෙම
නතු කරගන්නට සදහට ඔය පෙම
සසර වසමි මම ලැබුමට ඔය පෙම

පිදුවත් නුඹෙ පෙම වෙනෙකුට යම් දින
සතුටකි එය මා හට හැම දින
පැතුවේ නුඹෙ සතුටයි මා හැම දින
පතමි ලබන්නට නුඹෙ පෙම කිසි දින


සොයුREK
(ආරාධිත නිර්මාණ)


brought to you by
  1. ලස්සන කවි පෙලක්..

    ඇයි මේකේ අන්තිමට සොයුREK (ආරාධිත නිර්මාණ)කියලා දාලා තියෙන්නේ??

  1. මේක ආරාධිත නිර්මාණයක්.මගේ නිර්මාණයක් නෙවෙයි. මේක මට එවපු රසවින්ඳකයා භාවිතාකර තිබුණේ ඒ නමයි..

  1. සමහර වෙලාවට සහෝදර ප්‍රේමයත් කණපිට පෙරලෙන වෙලාවල් එනවා ......
    මුලින් සහෝදර ප්‍රේමය, පස්සෙ .........

  1. හරිම ලස්සනයි..මොකක්දෝ හුරු පුරුදු බවක් දැනෙනවා....

  1. හුරුපුරුදු බවක් දැනෙන්නේ ජීවිතේට ලඟ අත්දැකීමක සම්මුසුවක් වෙන්න ඇති.රචකයා නම් ඔබ නොදන්නවා වෙන්න ඇති.

  1. Dieses Gedicht wurde von mir & Hintergrund dieses Gedicht geschrieben ist wahre. Sage ich allen, jetzt ist sie sehr glücklich und ich beschlossen, nicht zu einem Hindernis für ihr Leben sein. Aber ich denke, sie wird mich eines Tages brauchen. Ich liebe sie wie meine Schwester und meine Freundin. Ich liebe dich wie mein Leben für immer. Sei glücklich, mein kleiner Engel.

    Wünschte, ich war dein Geliebter!

  1. Anonymous - vielen Dank für Ihren Kommentar. aber ich kann nicht verstehen, was ist die Beziehung zwischen Ihrer Idee und mein Gedicht. aber Sie erwähnten in diesem Gedicht hier von Ihnen geschrieben wird. das ist keine dumme Idee.

  1. Willkommen, ich kenne euch gut Bruder & Mädchen in diesem Gedicht sehr gut.

  1. Bruder sieht man deutlich, das ist nicht mein Gedicht. so ist dies nicht, um mein Leben oder meine Ideen zusammen.

Post a Comment

අදහස් දැක්වූ ඔබට බොහොමත්ම ස්තූතියි....
කවියට ලැදි හිත
සදා අමරණීයයි....

ජනරග විජඉදු දේවසුරේන්ද්‍ර නිර්මාණයක්